سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمستان 1385 - امید دخترها


خانه
پارسی بلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها :: 
79138

:: بازدید امروز :: 
5

:: بازدید دیروز :: 
3

:: درباره خودم ::

زمستان 1385 - امید دخترها
امید
فقط برای خواهرهای خودم

:: اوقات شرعی ::

:: لینک به وبلاگ :: 

زمستان 1385 - امید دخترها

:: لوگوی دوستان من ::






:: اشتراک در خبرنامه ::

 

:: مطالب بایگانی شده ::

زمستان 1385
پاییز 1385
تابستان 1385

:: موسیقی وبلاگ ::

85/12/3 ::  10:15 عصر


دیده شده که دختران ناآگاه و ضعیف النفس بیشتر به خودآرایى و خودنمایى مى پردازند و سعى دارند که ظاهرى دلفریب از خود نشان دهند و از توجه به شخصیت واقعى و باطنى خود و کمالات روحى غفلت ورزند

کسانى که به بى حجابى و بدحجابى دست مى زنند, اکثرا نمى اندیشند و تعقل نمى کنند و تنها آلت دست وسوسه هاى نفسانى خود قرارمى گیرند.
بـا وقـار بـودن دخـتـر و رعایت نمودن حریم بین محرم و نامحرم به او اصالت مى بخشد و او را در دیدگان همه قابل تعظیم و احترام مى گرداند.
حجاب در واقع , مصونیتى است براى دختر جوان که او را از فروریختن شخصیت , نجات مى بخشد و از طرفى پسران جوان را از خطر انحراف باز مى دارد.
در جـوامـعـى کـه بـى حـجابى را ترویج مى کنند, دختران بازیچه دست قدرتهاى استعمارگران مى شوند, بطورى که از استوارى شخصیت و تقدس وعفتى که شایسته یک دختر پاکدامن و عفیف است تهى مى شوند.

(آنچه یک جوان باید بداند)


85/11/27 ::  12:6 عصر


من در آمریکا چشم به جهان گشودم و در بدترین شرایط اجتماعى ، در میان مفاسد جامعه آمریکا بزرگ شدم .
قبل از اینکه مسلمان گردم در طول مدت عمر گذشته ام (از طفولیت تا زمانى که دورادور با مسلمانان و بعد با اسلام آشنا شدم ) در آمریکا با مشکلات اجتماعى بسیار و حوادث ناگوار و قبایح و زشتى هاى تمدن غرب که برخى از آنها مخصوص آمریکاست روبرو شدم .
در اثر تماس هاى حضورى و ارتباطات بعدى با برخى از بانوان ایرانى ساکن آمریکا با اسلام آشنا شدم ...
در این میان با یک مهندس مسلمان ایرانى آشنا شدم که منجر به ازدواج با او گردید، و پس از کسب اطلاعات نسبتا بیشترى در باره اسلام از او، متوجه شدم که حجاب باید بگیرم و دلایلى که شوهرم مطرح کرد، مرا قانع نمود، بخصوص که از مردان شهوتران این جامعه بى روح و بى محتوى و فاسد، به ستوه آمده بودم .
این بود که حجاب را بهترین وسیله محافظت خود در برابر این مردان یا بهتر، این وحشیان ظاهرا متمدن دیده و با رضایت خاطر قبول کردم .
از وقتى که خواستم حجاب داشته باشم (روز بعد از ازدواج احساس ‍ کردم که قدم در مسیر کمال برداشته ام ...)
در باره اثرات مفید و مثبت حجاب و به طور کلّى پوشیده شدن بدن زن ، مخصوصا در آمریکا هر چه بنویسم ، که نوشته ام و برعکس از اثرات نامطلوب برهنه شدن زن (قسمتى یا بعضى از اعضأ برهنه باشد یا خیلى از جاهاى بدن ) در فاسد کردن مردان و فاسد شدن خودشان و بالاخره زیانهاى ناشى از عدم پوشش زن در جامعه ، هرچه بگویم که گفته ام .
اما براى اینکه شما را با روح قضایا آشنا سازم ، ترجیح مى دهم به مسائلى در اینجا بپردازم ، تا شما را سریع تر با روح مریضِ جامعه آمریکا آشنا کند، و آنگاه خودتان درباره اهمیت و نقش حجاب و مراتب ضرورتش ‍ در این جامعه عقب ماندها از انسانیت ، و رشد کرده از نظر صنعت پى ببرید:
در زمستان که مردم مجبورند به جهت سردى هوا خود را پوشانده و پوشش بیشترى داشته باشند به طور طبیعى و کاملاً محسوس ، در آمریکا تجاوز به عنف نسبت به زنان کمتر مى شود، لکن در تابستان که زنان علاوه بر گرماى هوا به پیروى از مدهاى جلف و فاسد کننده ، خود نیز دنبال بهانه اى هستند تا هر چه ممکن است لباس خود را سبک نموده و به بهانه گرما اعضاى حساس بدن خود را در معرض دید مردها قرار دهند.
تجاوز به عنف نسبت به زنان ، حتى پیرزنان نیز افزایش مى یابد، و تا آنجا پیش مى رود که در این فصل راهبه ها نیز مورد حمله مردان جنایتکار قرار مى گیرند.
علتش آن است که زنان آمریکا با آزاد کردن اعضاء بدنشان در رفت و آمدها، بصورت عریان یا نیمه عریان ، در میان مردان ظاهر شده و موجبات تحریک آنها را فراهم مى کنند، که در برخى این هیجانات نامطلوب تا به سرحد جنون پیش مى رود، و منجر به تجاوز به عنف مى گردد، یعنى سلامت روح مرد و جامعه با نوع و کیفیت پوشش زن رابطه مستقیم و غیر قابل انکارى دارد، در حالى که یقینا در بین زنانى که خود را پوشیده اند، مخصوصا مسلمانان ، این بیمارى فصلى یا... وجود ندارد و یا تا به این حد جنون آمیز شدت پیدا نمى کند، یعنى عملاً به آثار و نتایج وجود و عدم حجاب در زن پى برده ام ..
 

آئین بهزیستى اسلام ، دفتر نشر فرهنگ اسلامى ، تهران ، چاپ دوم ، جلد سوم ، ص 219